Кожне третє порушене питання стосувалося сфери ЖКГ. Окрім зауважень щодо тривалості вимкнень електропостачання, почали надходити нарікання на неякісне надання послуги опалення в окремих будинках в Кременчуці та припинення подачі води в Полтаві одночасно із застосуванням ГПВ.
Серед питань соціальної сфери, як і минулого тижня, переважали запити від жителів громад області щодо надання їм грошової або гуманітарної підтримки та забезпечення твердим побутовим паливом – загалом 30 заяв.
Більше 20 звернень містили питання зі сфери благоустрою та охорони здоров’я.
Кожний третій дзвінок отримано від жителів Полтави. З Кременчука зафіксовано більше 20 звернень. Активними були, також, заявники з Миргородської та Терешківської ТГ.
Із 187 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне восьме вирішено позитивно. Зареєстровано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.