Кожне друге порушене питання стосувалося сфери ЖКГ. Майже усі ці звернення містили зауваження до змін ГПВ та тривалості вимкнення електропостачання. Неодноразово фіксувалися скарги на відсутність послуг централізованого водо- та теплопостачання.
Серед питань соціальної сфери переважали запити від жителів різних громад області щодо надання їм грошової або гуманітарної підтримки – загалом більше 20 заяв.
Традиційно, кілька десятків звернень містили питання зі сфери благоустрою, освіти та охорони здоров’я.
Кожний третій дзвінок отримано від жителів Полтави. Активними були, також, заявники з Кременчуцької та Миргородської ТГ.
Із 138 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань близько 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне сьоме вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.