• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Оновлюють перелік державних послуг у ЦНАПах та систематизують їх надання

03 жовтня 2025, 08:16

  • Управління цифрової трансформації
ЦНАП (7) (2)

Уряд ухвалив постанову, яка впроваджує перелік обов’язкових адмінпослуг у ЦНАПах. Завдяки цьому покращується взаємодія громадян з державою: українці отримують більше якісних послуг, а адміністратори та ЦОВВ — чітку інструкцію, як їх впроваджувати та надавати.

Раніше перелік обов’язкових послуг для ЦНАПів визначався розпорядженням. Він містив понад 400 послуг без систематизації. Тепер перелік набуває більшого юридичного статусу — разом з ОВА, ЦНАПами та експертами розробили постанову, яка діє для всіх органів і забезпечує, що доступ громадян до послуг на рівних умовах.

В оновленому переліку — 373 послуги у 18 категоріях: від реєстрації бізнесу й нерухомості до ветеранських сервісів та соціального захисту. Обов’язковими стали, зокрема, послуги податкової та пенсійної сфер, як-от оформлення картки платника податків (РНОКПП). Мінцифра відповідатиме за впровадження й контроль якості цих послуг.

Визначили й обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:

360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання.

245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу.

118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.

До усіх послуг розробили цифрові інформаційні картки, щоб адміністратори працювали за чіткими інструкціями й надавати послуги якісніше. Незабаром уся інформація з’явиться на Гіді з держпослуг, де кожен зможе перевірити, чи все працює так, як має.

Документ також зобов’язує органи влади та координаторів ЦНАПів оновлювати інформаційні картки, навчати адміністраторів, забезпечувати обладнання й налагоджувати ефективну взаємодію між установами.

Єдиний перелік обов’язкових послуг разом із цифровими інструментами значно спрощує життя громадянам. Менше бюрократії, швидший доступ до сервісів і прозорість — усе зроблено, щоб отримати послуги було легко і зрозуміло.

За інформацією Міністерства цифрової трансформації

Поділитись

Теги

ЦНАП

Новина за темою

«Єдине вікно» для ветеранів і ветеранок: 37 ЦНАПів Полтавщини вже працюють за новим стандартом
03/10/2025
«Єдине вікно» у ЦНАП — зручний доступ до державних послуг для ветеранів та ветеранок
03/10/2025
Чим Дія.Центр відрізняється від ЦНАПу та як модернізувати державні сервіси у громадах
03/10/2025

Останні новини

Більше новин
Стартувала подача заявок на участь у першому електронному конкурсі для перевізників на міжобласні маршрути Стартувала подача заявок на участь у першому електронному конкурсі для перевізників на міжобласні маршрути
22/10/2025
На Полтавщині завершили Посівну озимих сільськогосподарських культур
22/10/2025
Володимир Когут побував на місці ворожої атаки у Миргородському районі
22/10/2025
Розвиток повітряних спроможностей та підтримка української енергетики: Президент зустрівся з Прем’єром Швеції
22/10/2025
«Єдине вікно» для ветеранів і ветеранок: 37 ЦНАПів Полтавщини вже працюють за новим стандартом
22/10/2025
Оголошено набір компаній для участі у виставці «Gulfood 2026» у складі Національного стенда України
22/10/2025
Терешківська громада та Новотроїцька селищна військова адміністрація підписали меморандум про співпрацю
22/10/2025
На Полтавщині нагородили переможців та призерів обласної військово-патріотичної гри «Петлюрівський вишкіл»
22/10/2025
Підтримка жінок-фермерок
22/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту