Переважаючою у зверненнях була тематика ЖКГ – кожне четверте питання. Половина з цих заявників висловили невдоволення неякісним наданням послуги електро- та водопостачання.
Ще близько 10 заяв стосувалися ремонту будинків або прибудинкових територій, ліфтів та оплати комунальних послуг.
Серед соціальних питань, яких зафіксовано 14, кожне друге звернення стосувалося надання гуманітарної або грошової допомоги у зв’язку зі складними життєвими обставинами. Іншу частину становили запити щодо оформлення пільг, соціальних статусів та виплат.
Нагальними залишаються і питання зі сфери охорони здоров’я, зокрема щодо госпіталізації, оформлення медичної документації та рішення ОПФО.
Більшу активність виявляли жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Гадяцької громад. Зокрема, кожне третє звернення було з обласного центру.
Із 101 заяви і скарги, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених раніше питань майже 140 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено. Зафіксовано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.