• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Чому важливо внести свою організацію до Реєстру надавачів соціальних послуг

14 травня 2025, 11:49

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
  • Департамент соціального захисту населення
Реєстр Надавачів Соцпослуг

Якщо надавача соціальних послуг немає у Реєстрі – це не надавач соціальних послуг.

Нагадуємо, що лютого 2023 року в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (ЄІССС) було впроваджено розділ про надавачів соціальних послуг Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг для роботи у промисловому середовищі.

Юридичні та фізичні особи-підприємці, які надають соціальні послуги, мають відповідати Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг та бути внесені Реєстру.

Порядок та механізм ведення Реєстру визначено у Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99.

Реєстр забезпечує механізм прозорості ринку надавачів соціальних послуг. Завдяки його функціонуванню держава та органи соціального захисту населення мають доступ до інформації про всіх надавачів соціальних послуг. Більше про Реєстр на порталі Мінсоцполітики за посиланням https://surl.li/jojviz.

 

На сьогоднішній день по Полтавській області до Реєстру включено 113 установ, закладів, організацій, які надають соціальні послуги, з них: 81 комунальної та державної форм власності та 32 недержавного сектору.

 

Куди необхідно звернутися для реєстрації організації у Реєстрі

Суб’єктами реєстрації визначено виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, які відповідно до Порядку забезпечують ведення Реєстру. 

Прийняття документів/відомостей, що подаються для внесення до Реєстру забезпечуються Реєстраторами - посадовими особами суб’єкта реєстрації, які мають відповідні права доступу до Реєстру  https://poda.gov.ua/documents/146587 

Офіційна реєстрація організації як надавача соціальних послуг дає можливість потенційним отримувачам соціальних послуг дізнатися про організацію та доступні послуги. Крім того, це змога претендувати на участь у експериментальних проєктах, які передбачають отримання фінансової та іншої підтримки за кошти державного бюджету та міжнародних фондів.

 

Які способи подачі заяви для внесення організації до Реєстру

Щоб організацію внесли до Реєстру, необхідно подати відповідну заяву:

онлайн — через Соціальний портал Мінсоцполітики. Там буде доступний кабінет надавача соціальних послуг;

у письмовому вигляді — звернувшись до реєстратора за місцем юридичної реєстрації організації. Це органи соціального захисту населення (ОСЗН) та центри надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Який перелік документів необхідно подати для внесення організації до Реєстру:

Основними є два документи — сама заява та перелік соціальних послуг, які надає організація. Ознайомитися із повним переліком документів можна за посиланням: https://poda.gov.ua/documents/146587  

Термін розгляду заяви — до 5 робочих днів.

 

Як змінити реєстраційні дані:

Якщо відбулися зміни у організації, наприклад, адреса надання послуги, контактні дані, перелік соціальних послуг необхідно повідомити про це реєстратора. Для цього потрібно подати заяву: онлайн або письмову та документи, що підтверджують відповідні зміни.

Важливо: якщо організація припиняє свою діяльність, у такий же спосіб можна подати заяву про виключення з Реєстру.

 

Як сформувати витяг з Реєстру надавачів соціальних послуг:

Витяг з Реєстру можна отримати як у паперовій формі, звернувшись до реєстратора, так і в електронному вигляді. Така опція доступна на головній сторінці Соціального порталу Мінсоцполітики. Натиснувши ,,Сформувати витяг”, ви будете перенаправлені до форми заповнення, в якій заповнюєте необхідні поля.

 

Для чого це потрібно і чому це важливо?

Враховуючи глобалізаційні процеси та важливість залучення додаткових ресурсів для забезпечення сталого розвитку територіальних громад та країни в цілому, саме включення надавача до державного Реєстру є обов’язковою умовою для участі в :
- експериментальних та пілотних проєктів, які передбачають отримання фінансової та іншої підтримки за кошти державного бюджету та міжнародних фондів;
- проектах та ініціативах з отримання грантової (міжнародно-технічної) та благодійної допомоги для забезпечення реагування на виклики війни, роботи з постраждалим населенням та уразливими категоріями громадян;
- цільових програмах та заходах різного рівня, спрямованих на розвиток соціальної сфери.

 

Департамент соціального захисту населення ПОВА заохочує заклади та організації, які планують розширювати сферу своєї діяльності та підтримувати населення як надавачі соціальних послуг «легалізувати» свою діяльність та внести дані до Реєстру.

Довідкова інформація та консультації щодо включення до Реєстру надавачів доступні за телефоном відділу надання соціальних послуг Департаменту соціального захисту населення Полтавської ОВА (0532) 68-12-64

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

Фахова психологічна допомога на відстані дзвінка
14/05/2025
За кошти держсубвенції 8 громад області отримали авто для мобільних бригад
14/05/2025
Чи може дружина військовослужбовця, який перебуває на фронті, звернутися за пільгою від його імені?
14/05/2025

Останні новини

Більше новин
Інформаційні відео продукти, що популяризують історію України, боротьбу українського народу за самовизначення і творення власної держави Інформаційні відео продукти, що популяризують історію України, боротьбу українського народу за самовизначення і творення власної держави
14/05/2025
Закупівлю реконструкції ліцею у Лубенській громаді повторно розглядає Робоча група «Прозорість і підзвітність»
14/05/2025
На споживчому ринку Полтавщини подешевшали яйця, молоко, сир та олія
14/05/2025
В обласній бібліотеці для юнацтва імені О. Гончара відбулося інтерактивне заняття «Вишиванка – духовна міць українців»
14/05/2025
«Акваарена» – там, де вода зцілює
14/05/2025
Молодіжному хабу — 1 рік!
14/05/2025
14 травня у Щербанівській громаді проводитимуть навчальні стрільби
14/05/2025
Кабмін спрямував 135 млн грн на будівництво і реконструкцію укриттів у п’яти закладах освіти Полтавщини
14/05/2025
Здорове старіння проти багатьох захворювань у цифровому світі
14/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту