Про ініціативи «Національний кешбек» та «Зроблено в Україні» учасникам зустрічі розповів заступник директора Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій ПОВА Андрій Сорочинський.
«У нинішніх реаліях, коли Україна переживає воєнні виклики, економічну нестабільність та потребу у швидкому відновленні, підтримка вітчизняного виробника та активізація внутрішнього ринку набувають особливої важливості. «Національний кешбек» та «Зроблено в Україні» – ключові інструменти, що сприяють зростанню попиту на вітчизняну продукцію, зміцненню позицій місцевого бізнесу та скороченню імпортної залежності. В областях відкриваються офіси «Зроблено в Україні». Маркування логотипом «Національний кешбек» дає бізнесу ідентифікацію, що товар виробляють в Україні. Ця процедура є безкоштовною. Нині в Полтавській області вже понад 90 підприємств-учасників цієї ініціативи», – зауважив Андрій Сорочинський.
Досвідом участі у програмі «Національний кешбек» поділилися представники харчової та хімічної промисловості.
«Щоб стати учасником програми, не потрібно витрачати велику кількість часу. Потрібно внести товар, сам сервіс пропонує відповідне маркування. Це не є обов’язковим, але дозволяє виробнику виокремити свою продукцію серед інших. Наше підприємство в даній програмі зареєструвало більше 500 позицій товару», – розповів співробітник одного з місцевих підприємств.
Окремо обговорили питання бізнесу. Зокрема про форми співпраці між державними органами, підприємцями та громадськими організаціями, що можуть сприяти залученню до програм «Національний кешбек» та «Зроблено в Україні». Фахівці вкотре наголосили, які категорії товарів найчастіше підтримуються у межах цих програм. Також зауважили про потенційні бар'єри та шляхи їх усунення.
До чергового засідання приєдналися 264 учасники.
Зроблено В Україні
Діалог Влади Та Бізнесу (2)
Зроблено В Україні (2)
Зроблено В Україні (1)
Зроблено В Україні (3)
Підпишіться, щоб отримувати листи.