• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру.

03 квітня 2025, 10:45

  • Апарат
Гаряча Лінія (11)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 100 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне четверте звернення. Більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна допомога та соціальні виплати. Разом – близько 65 відсотків. Зокрема, зафіксовано 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про надання фінансової підтримки та 16 – щодо виплати державних грошових допомог.

Також, у цьому блоці є прохання про забезпечення засобами реабілітації та призначення соціального працівника.

З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 47, переважали нарікання на неякісне надання комунальних послуг, насамперед, електро- та водопостачання. Регулярно надходять скарги щодо отримання заявниками повідомлень від надавачів послуг про нараховану їм заборгованість та попередження про припинення постачання електроенергії. За тиждень – близько 20 заяв. Також, зафіксовано кілька зауважень щодо необхідності виконання ремонтних робіт в багатоквартирних будинках міст області або внутрішніх мереж.  

Серед інших актуальних питань можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, яких зареєстровано 19, та сфери охорони здоров’я – 12.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Глобинської, Карлівської, Миргородської, Лубенської ТГ.   

Із 193 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 180 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
гаряча лінія
чат-бот
громади
звернення

Новина за темою

За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
03/04/2025
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
03/04/2025
За перший квартал цього року до обласного контактного центру надійшло понад 2 тис. звернень
03/04/2025

Останні новини

Більше новин
Субсидія на оренду житла для ВПО стала ще доступнішою Субсидія на оренду житла для ВПО стала ще доступнішою
19/05/2025
Т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут відвідав один із медичних центрів Сил Оборони
19/05/2025
Нові правила оплати лікарняних: що змінилося з 4 квітня 2025 року
19/05/2025
Як дізнатися оновлений розмір житлової субсидії після перерахунку?
19/05/2025
Полтавська ОВА підписала меморандум про співпрацю з філією Deutsche Welthungerhilfe e.V. в Україні
19/05/2025
На Полтавщині відзначили переможців конкурсу «Олімпіада геніїв України»
19/05/2025
Громадські слухання щодо оцінки впливу на довкілля планованої діяльності суб’єктів господарювання
19/05/2025
Ефективні методи роботи з кривдниками: на Полтавщині провели навчання
19/05/2025
На Полтавщині для представників надавачів соцпослуг тергромад провели навчання з медіації
19/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту