Питання соціального захисту населення за підсумками тижня випередили тематику комунального господарства. Кожне третє звернення стосувалося даної сфери. Мешканці області в рівній мірі зверталися щодо призначення та виплати державних грошових допомог і стосовно задоволення гуманітарних потреб, переважно продуктів харчування. Фіксувалися окремі повідомлення щодо отримання грошової допомоги.
Кожне п’яте звернення стосувалося житлово-комунальної тематики. Блок цих питань рівномірно розподілено між зауваженнями щодо відсутності комунальних послуг, насамперед, електропостачання, проханнями про здійснення ремонтних робіт у багатоквартирних житлових будинках та взаємовідносин з надавачами комунальних послуг.
Традиційно актуальними є питання у сфері охорони здоров’я та декомунізації.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Кобеляцької, Мартинівської та Котелевської громад.
Із 156 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 135 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.