Протягом тижня кожне третє звернення стосувалося комунальних питань. Більшість із них – щодо відсутності чи неналежного надання комунальних послуг: електро-, водо-, тепло- та газопостачання. Особливо активними були мешканці с. Салівка Горішньоплавнівської ТГ, де виникли проблеми з водопостачанням.
Окрім цього, мешканці громад порушували питання ремонту ліфтів, внутрішньо будинкових мереж, насамперед у Полтаві і Кременчуці, та врегулювання боргових відносин з надавачами послуг електро- і газопостачання.
Серед соціальних питань, яких надійшло 43, у майже 50 відсотках випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Відбулася певна активізація заявників з проханнями про призначення і виплату пільг, надання гуманітарної і матеріальної підтримки – близько 10 заяв.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Гадяцької ТГ.
Із 167 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг майже 170 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.